[SlovLit] Jezikovna podoba slovenske Istre -- Re: Avtorska in kulturnodediščinska zakonodaja

Sob Dec 12 09:54:53 CET 2015

Od: Neva Zaghet <nevazaghet na gmail.com>
Datum: 12. december 2015 00:26
Zadeva: Vabilo

Slavistično društvo Trst-Gorica-Videm vljudno vabi na predstavitev
knjige Karin Marc Bratina JEZIKOVNA PODOBA SLOVENSKE ISTRE v torek,
15. decembra 2015, ob 17.00 v  Tržaškem knjižnem središču (Trg
Oberdan, Trst). Ob prisotnosti avtorice, profesorice slovenskega
jezika na Oddelku za pravne ter jezikoslovne študije, prevajanje in
tolmačenje  Univerze v Trstu,  bo knjigo predstavila prof. dr. Vera
Smole z Oddelka za slovenistiko Univerze v Ljubljani. Na predstavitvi
bo pesnica Alferija Bržan prebrala nekaj svojih pesmi v istrskem
narečju.

Za SD Trst-Gorica-Videm
Marija Pirjevec, predsednica

===