[SlovLit] Digitalna poezija -- Re: Helga Glušič

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Ned Okt 12 09:10:53 CEST 2014

Od: Jaka Železnikar <jaka na jaka.org>
Datum: 10. oktober 2014 23.42
Zadeva: Za [SlovLit]?

Vabimo vas, da se udeležite Delavnice konkretne, digitalne in video poezije.

1. del / Potencialna in najdena poezija
Spoznavanje osnovnih značilnosti konkretne poezije
Mentorja: Peter Semolič in Nina Medved

2. del / Digitalna poezija
Seznanjanje z digitalno literaturo, njenimi specifikami, zgodovino in
sedanjostjo
Mentor: Jaka Železnikar

3. del / Pesniški video
Spoznavanje metod za ustvarjanje izvirnega video-literarnega dela
Mentor: Gorazd Krnc

Pričetek 11. novembra ob 17. uri.
Več informacij na http://research.gulag.si/?page_id=122

===