[SlovLit] Književnice -- Re: Helga Glušič

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pet Okt 10 22:01:06 CEST 2014

From: "Nejc Rožman Ivančič" <nejc.ivancic na guest.arnes.si>
To: slovlit na ijs.si
Date: Fri, 10 Oct 2014 20:07:27 +0200
Subject: Okrogla miza z deseterico književnic

Gimnazija Nova Gorica in Fakulteta za humanistiko Univerze v Novi
Gorici vabita na okroglo mizo z deseterico sodobnih književnic v
sredo, 15. oktobra 2014, ob 18. uri v gledališki dvorani Gimnazije
Nova Gorica.

Okrogla miza je posvečena literarnemu ustvarjanju sledečih besednih
umetnic: Nataše Konc Lorenzutti, Darinke Kozinc, Marije Mercina, Vide
Mokrin Pauer, Maje Novak, Patricije Peršolja, Magde Reja, Anje Štefan,
Maje Vidmar ter Vite Žerjal Pavlin. Z njimi so dijakinje in dijaka
Gimnazije Nova Gorica opravili intervjuje, Fakulteta za humanistiko pa
bo izdala zbornik, ki bo kmalu spletno dostopen in boste povabljeni k
branju. Okroglo mizo s sodelujočimi književnicami bosta vodila Katja
Mihurko Poniž in Nejc Rožman Ivančič, beseda pa bo tekla o položaju
književnic danes ter o njihovi (ne)navezanosti na literarno tradicijo.
Prijazno vabljeni!

===