[SlovLit] Kvazi kviz o slovenščini -- Re: HelgaGlušič

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pon Okt 13 08:41:13 CEST 2014

Od: rozman andrej <roza na roza.si>
Datum: 12. oktober 2014 20.32
Zadeva: vabilo

Vabimo na ogled popolnoma nove predstave Rozinteatra. Kvazi kviz o
slovenščini od Brižinskih spomenikov do sodobnih slovenskih jezikov bo
v KUD France Prešeren v četrtek 16. oktobra, v nedeljo 19. oktobra in
v sredo 22. oktobra ob 20h.

http://www.roza.si/urgenca/predstave/za-odrasle/jezik-ne-jezi-se

---