[SlovLit] Agnieszka -- Geohumanistika -- Jezik pomagaj -- Smrt univerz -- Izjava

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pon Jul 7 09:01:41 CEST 2014

Od: Sollner-Perdih, Anka <Anka.Sollner-Perdih na ff.uni-lj.si>
Datum: 04. julij 2014 13.24
Zadeva: Agnieszka Będkowska-Kopczyk: »Slovenijo še vedno zamenjujejo s Slovaško«

http://www.delo.si/kultura/dediscina/agnieszka-b-dkowska-kopczyk-slovenijo-se-vedno-zamenjujejo-s-slovasko.html
-- Delo 4. 7. 2014.

===

http://geohumanities.org/ -- Geohumanistika.

===

Od: rozman andrej <roza na roza.si>
Datum: 06. julij 2014 21.22
Zadeva: vabilo

Drage tovarišice in tovariši v jeziku ter vsi, ki se zanimate za
zaničniško vero!

Z veseljem vam sporočam, da bom v tem tednu vodil dve odmaševanji. Po
navideznem zatišju, ko sem se ukvarjal predvsem z načini, kako spravit
čimveč naše vere v šole, je prišel čas, ko moram jasno in glasno
opozorit na posledice, ki so zaradi neresnega odnosa do jezika že
nastale. Ob tem pa bomo skupaj z našim minustrantom, zboristkami in
organistom obnovili naš standardni repertoar in vas povabili, da
zapojete z nami.

Hkrati vas obveščam, da imamo poleg skrivnega od zdaj tudi svoj javni pozdrav:

Jezik pomagaj!

Vaš kenguru

Na spodnji povezavi je vabilo na odmaševanji: http://www.roza.si/urgenca

===

http://www.siol.net/novice/slovenija/2014/07/prihodnost_visokega_solstva.aspx
-- Ana Ovsenik. Klasičnim univerzam grozi izumrtje, kakršnega so
doživeli dinozavri. Planet Siol.net 6. 7. 2014.

===

Ob spamu, ki je uporabil moje ime: izjavaljam, da nisem presedlal k
Microsoftu in da ne prodajam njegovega izdelka One Drive :) -- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit