[SlovLit] Soavtorstvo -- Znanstvena pomota, domet objav -- Re: Smrt univerz

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Tor Jul 8 06:35:00 CEST 2014


http://www.crassh.cam.ac.uk/blog/post/of-coauthoring -- Joe Parent in
Joe Uscinski: Of Coauthoring. CRASSH 19. 6. 2014. Pravila uspešnega
soavtorskega dela (skupinskega pisanja, množičnega avtorstva):

1. vprašanje delitve dela in zaslug za delo postavi v oklepaj
2. bodi odprt za spremembe in usklajevanje načrtov
3. zatri ego v korist dobrih medsebojnih odnosov in stvari same
4. zaupaj sodelavcem in njihovi ekspertizi, v sili angažiraj nevtralne arbitre
5. soavtorji imajo pravico veta na vsebine, s katerimi se ne strinjajo
6. ne uporabljaj hudičeve iznajdbe z imenom "sledi spremembam"; ni
namreč važno, kdo je prispeval spremembo, važna je presoja, ali
koristi spisu

(Primerjaj poglavji O skupinskem avtorstvu
(http://sl.wikibooks.org/wiki/Nova_pisarija#Mno.C5.BEi.C4.8Dni_um_ali_pametna_mno.C5.BEica)
in Usoda avtorstva
(https://sl.wikibooks.org/wiki/Nova_pisarija#Usoda_avtorstva) v Novi
pisarij. Bi kdo dodal svoje izkušnje? -- miran

---

http://data.booksprints.net/books/On_Book_Sprints_v1_1.pdf -- Rachel
Baker idr.: Booksprints, metoda kolaborativnega pisanja.

===

http://chronicle.com/article/The-Uses-of-Being-Wrong/147459/?cid=cr&utm_source=cr&utm_medium=en
-- Daniel W. Drezner: The Uses of Being Wrong. The Chronicle of Higher
Education 7. julija 2014. (Zakaj je v znanosti običajno dokazovanje,
kako drugi nimajo prav, ne pa analiza svojih zmot.)

https://uni-lj.academia.edu/MiranHladnik/Analytics#documents -- takole
Academia.edu dokumentira oglede razprav, ki jih naložimo ali vpišemo
vanjo. Prejšnji teden je med mojimi objavami največ klikov doživel
članek Fotografija v literarni vedi, na katerega sem pokazal na
SlovLitu. -- mh

===

From: "Janoš Ježovnik" <janos.jezovnik na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Mon, 7 Jul 2014 11:49:12 +0200
Subject: Re: Smrt univerz

Kritične obravnave problematike visokega šolstva so vedno dobrodošle,
vendar je treba vedeti, da objavljeni prispevek to ni. Obravnava je
površna in pavšalna, članek pa sestavljen iz floskul in ideoloških
izjav, ki za siol.net sicer niso nič nenavadnega. Drži, da
univerzitetni študij ne bi smel biti le frontalno razdajanje večnih
modrosti, a bilo bi pošteno priznati, da smo tudi pri nas že presegli
to stopnjo. Univerze kot servis za potrošnike in konkuriranje na
prostem trgu, kdo bo ponudil bolj všečen in kar najbolj ugoden končni
izdelek, seveda krojen po meri potrošnika (ali nimamo že zdaj v
Sloveniji morja zasebnih visokošolskih zavodov, ki se ob dvomljivih
rezultatih gredo točno to?), to je tisto, zaradi česar bi morali biti
zgroženi, če klasičnim univerzam res grozi izumrtje. Če ne bi bil v
članku omenjen "tretji dejavnik", tj. "tehnološki razvoj s poudarkom
na internetu", kjer resnično zaostajamo, bi se vprašal, kaj išče
povezava do take slabega članka na tem poštnem seznamu.

Lep pozdrav,
Janoš Ježovnik

> http://www.siol.net/novice/slovenija/2014/07/prihodnost_visokega_solstva.aspx
> -- Ana Ovsenik. Klasičnim univerzam grozi izumrtje, kakršnega so
> doživeli dinozavri. Planet Siol.net 6. 7. 2014.


Dodatne informacije o seznamu SlovLit