[SlovLit] Speča lepotica se zbudi :)

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pet Jul 4 09:59:36 CEST 2014

Ko sem ponoči razpošiljal povezavo na nova dva lista (str. 224 in 225)
v fotoalbumu, sem se pozabil zahvaliti Blažu Podlesniku, ki mi je
pripravil spletišče z novo domeno slov.si in nanjo preselil vse moje
fotografije s strežnika Filozofske fakultete. Za kazen sem se zmotil v
naslovu in povezavi seveda nista delovali. Tule so zdaj zahvala in obe
popravljeni in delujoči povezavi:

http://slov.si/mh/galerije/galeri224/index.html -- Dobro jutro,
lepotica (fotografije so od zdaj dalje na novi domeni slov.si).

http://slov.si/mh/galerije/galeri225/index.html -- 50 let seminarja
slovenskega jezika, literature in kulture (fotografije).

---

V mojem seminarskem predavanju v sredo
(https://sl.wikiversity.org/wiki/Perspektive_slovenske_literarne_zgodovine)
je bila tema tudi množično avtorstvo. V Novi pisariji, ki jo pišem na
Wikiknjigah, si je mogoče v živo ogledati, kako je videti poseganje
drugih v avtorsko delo: v temle primeru
(https://sl.wikibooks.org/w/index.php?title=Nova_pisarija&diff=13835&oldid=13831)
je tekst, ki se nanaša nanj, pravkar zbrisal kritizirani wikipedist.
Zdaj sem v dilemi, kako oziroma v kolikšni meri upoštevati njegovo
voljo. Takih dilem pisanje pred wikiji ni poznalo in zato ne ponuja
zgledov, ki bi bili v pomoč. Mogoče pa jih lahko prispeva slovlitovska
srenja? -- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit