[SlovLit] Izvor indoevropskih jezikov matematično -- Re:Kaj pomenijo te besede? -- Češka skladnja

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Tor Dec 10 11:05:20 CET 2013

http://www.sciencemag.org/content/337/6097/957.full?ijkey=9/I0UU0.eTrdQ&keytype=ref&siteid=sci
in http://www.sciencemag.org/content/suppl/2012/08/22/337.6097.957.DC1/Bouckaert.SM.pdf
-- Povezavo na tale matematični članek o izvoru indoevropskih jezikov
s prilogami mi je poslal Mihael Simonič. Zanimivo je izpostavljeno
mesto slovenščine med drugimi slovanskimi jeziki (str. 27 v prilogi);
po tem modelu je "zelo malo verjetno, da sta si slovenscina in
slovascina pravzaprav do prihoda Avarov sorodna [...] jezika". -- mh

===

Od: Franc Kattnig <franc.kattnig na aon.at>
Datum: 10. december 2013 10:04
Zadeva: AW: [SlovLit] Gugl te gleda -- Re: Kaj pomenijo te besede?
(http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2013/004656.html)

Dragi g. Silvo Torkar,
sredi priprav "Živega narečnega besednjaka Zgornjega Roža (od Huma pri
Rožeku do Velke Suhe pri Podgorjah)" sem in se zanimam v nadaljnjem za stike
med zbiratelji starih narečnih besed.
Če Vas to tudi zanima, mi to povejte.
Lep pozdrav!
Franc Kattnig