[SlovLit] Deljenje -- Nazaj h kulturi -- Re: Kresnik 2013

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pet Apr 26 18:16:42 CEST 2013

Od: Jolka Milič <jolka.milic na siol.net>
Datum: 26. april 2013 17:37
Zadeva: RE: SOS

Dragi Miran,
ici jolka (milič) z jezikovnim SOS-om. Z grozo sem odkrila, da ne znam
deliti slovenskih besed. Pripravljam neko brošuro in ga bom najbrž lomila
pri deljenju. Italijanske besede pri tej lomilni operaciji mi sploh ne
sivijo las, slovenske pa. Marsikaj se meni zdi strašno narobe v raznih
knjigah, jaz bi delila čisto drugače, pa dobim navadno odgovor, da se je
deljenje zelo spremenilo, kar z drugimi besedami in implicitno pomeni, da
je  nekaj narobe le z mojim znanjem. Kar  zadevo poslabša, ne znam najti
nikjer poglavja z deljenjem besed. Bi mi povedal, kje naj poiščem to
poglavje, da zapolnim čimprej to vrzel? Nekoč sta mi (rada) pomagala iz
težav prof. Janez Gradišnik in Janko Moder, s katerima sem prijateljevala in
sta obilno pripomogla, da ne skrenem s prave poti, tudi sta mi razložila,
kako naj delim, Moder mi je celo povedal, da smo Slovenci veliko bolj
permisivni od Italijanov. A to je veljalo očitno za dobo pred spremembami ...

Miran,  ti bom zelo hvaležna za vsako ... rešilno bilko, v naglici in s
prav lepimi pozdravi. Da ne bom izpadla preveč bedno: v slovenščini sem
samouk in tu pa tam mi manjka nekaj osnovnošolskega drila. Saj tudi množiti
in deliti ne znam dobro po slovensko, in bi znala brezhibno zdrdrati prej
italijansko abecedo kot našo. Na žalost, a je tako.

 jolka (milič)

===

http://www.ff.uni-lj.si/oddelki/slovenistika/mh/galeri192/index.html
-- nazaj h kulturi (fotografije, bolj ali manj uporabne).

===

http://www.delo.si/zgodbe/multimedija/minute-za-kulturo-o-polfinalistih-kresnika.html
-- M. Hladnik, Videokomentar o polfinalistih kresnika, Delo
multimedija.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit