[SlovLit] Šola DH v Lipskem -- Pravipis -- Iskanje informacij

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pet Jan 18 10:51:17 CET 2013

http://www.culingtec.uni-leipzig.de/ESU_C_T/ -- štipendije za
udeležence z Univerze v Ljubljani (doktorske študente, raziskovalci in
učitelji) na evropski poletni šoli digitalne humanistike (Culture &
Technology - European Summer School in Digital Humanities) konec
julija -- začetek avgusta 2013 na univerzi v Leipzigu. Interesenti naj
čim prej pišejo na esu_ct na uni-leipzig.de , subject: ESU DH C & T 2013.

===

http://www.modrijan.si/slv/Knjizni-program/Knjizni-program/Novice/Izslo-je/Pravipis-vam-ne-bo-povedal-da-pred-ki-ko-ker-da-ce-vejica-skace-to-ze-veste
-- Aleksandra Kocmut, Pravipis: Zbirka pogostih pravopisnih kavljev z
nekaj napotki za brskanje po e-slovarjih, Ljubljana: Modrijan, 2013,
2. izdaja.

===

Od: Sollner-Perdih, Anka <Anka.Sollner-Perdih na ff.uni-lj.si>
Datum: 17. januar 2013 23:01
Zadeva: FW: Predstavitve orodij za odkrivanje informacij
Od: Kotar, Mojca [Mojca.Kotar na uni-lj.si]

Komisija za razvoj knjižničnega sistema Univerze v Ljubljani vljudno
vabi na predstavitve orodij za odkrivanje informacij, ki bodo v
Dvorani Ivana Hribarja v prostorih Univerze v Ljubljani, Kongresni trg
12, Ljubljana (drugo nadstropje, vhod s stopnišča):
četrtek, 24. 1. 2013 9.00 Serials Solutions Summon, Iulian Herciu in
Ben McLeish, ProQuest
četrtek, 31. 1. 2013 9.00 OCLC WorldCat Local, Catherine Furet, OCLC
ponedeljek, 4. 2. 2013 9.00 EBSCO Discovery Service, Jan Luprich,
Claus Wolf in Dalibor Parac, EBSCOHost
torek, 12. 2. 2013 9.00 Ex Libris Primo Central, Liliana Morotti, Ex
Libris Italy

Namen predstavitev je seznanjanje z orodji za odkrivanje informacij
(t.i. discovery tools) za potrebe digitalnih knjižnic univerz. Dober
vir na to temo je knjiga: VAUGHAN, J. Web scale discovery services.
ALA, January 2011. Library technology reports. [na svetovnem spletu
dostopna po poglavjih]
Predstavitve orodij za odkrivanje informacij bodo predvidoma trajale
približno eno uro (v angleškem jeziku). Po odmoru je vsakokrat
predviden pogovor o tehničnih vprašanjih in podrobnostih glede
funkcionalnosti orodij. Prijava udeležbe ni potrebna. Za dodatne
informacije se prosimo obrnite na dr. Mojco Kotar, Univerzitetna
služba za knjižnično dejavnost.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit