[SlovLit] Na Kekčeve!

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pon Jun 4 21:28:34 CEST 2012

Od: Mojca Stritar <mojca.stritar na gmail.com>
Datum: 04. junij 2012 19:44
Zadeva: Kekčeve poti

Letošnje Kekčeve poti bodo v petek, 15., in soboto, 16. junija. Po
nekaj letih premora se bomo spet odpravili v italijanske Karnijske
Alpe, in sicer na prelaz Lonice (Cason di Lanza) ter gore nad njim.

V petek, 15. junija, se dobimo ob 16.30 pred Filozofsko fakulteto in
se z avtomobili odpeljemo okoli 200 kilometrov oziroma dobri 2 uri
daleč skozi Rateče in Trbiž na simpatične, malo obiskane Lonice.
Popoldansko-večerne aktivnosti predvidevajo sprehajanje po okolici
prelaza in družabni program. Prespimo v gostišču na prelazu ali v
lastni organizaciji na prostem. V soboto zjutraj bomo glede na vreme,
sposobnosti in želje udeležencev šli ali na Monte Zermulo (2143 m), na
katero vodi nezahtevna običajna pot, za bolj adrenalinske obiskovalce
pa zmerno zahtevna zavarovana pot oz. ferata (za katero sta obvezna
čelada in samovarovalni komplet), ali na manj znano Creto di Rio Secco
(2203 m). Oba vrhova sta razgledna, slikovita in prepredena z ostanki
prve svetovne vojne, hoje pa v nobenem primeru ne bo za več kot za
šest ur. Predviden povratek v Ljubljano je v sobotnih popoldanskih
urah.

Zaradi prenočevanja na prelazu se obvezno prijavite na izlet do tega
petka, 8. junija, na mejl Mojci Stritar (mojca.stritar na gmail.com), pri
kateri dobite dodatne informacije. Če potrebujete dodatno motivacijo,
pa odklikajte še na arhiv Kekčeve tridesetletne zgodovine:
http://lit.ijs.si/kekceve.html

Lp Mojca

Dodatne informacije o seznamu SlovLit