[SlovLit] Istrskoslovenski govori -- Re: Iz pisma diplomanta slavistike -- Digitalna humanistika in elektronske revije

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Čet Okt 6 09:31:13 CEST 2011

From: Lingvistični krožek <lingvisticni.krozek na gmail.com>
Date: 2011/10/5
Subject: LK, 10. oktober

LK FF v Ljubljani vabi na 961. sestanek v ponedeljek, 10. oktobra, ob 18.00
v predavalnici 325 v 3. nadstropju Filozofske fakultete. Predavala bo
dr. Suzana Giljanović, asistentka na Inštitutu za jezikoslovne študije,
Znanstveno-raziskovalno središče  Univerze na Primorskem.
Tema predavanja: Romanizmi v istrskoslovenskih govorih.
Vabljeni tudi študentje. -- Chikako Shigemori Bučar

===