[SlovLit] Kakšno zvezo z duševnim zdravjem imajo knjige?

Vladka Tucovič vladka.tucovic na guest.arnes.si
Čet Okt 6 09:48:41 CEST 2011

Univerza na Primorskem
Fakulteta za humanistične študije Koper
Oddelek za slovenistiko

vabi
ob 10. oktobru – svetovnem dnevu duševnega zdravja

na okroglo mizo z naslovom

Kakšno zvezo z duševnim zdravjem imajo knjige?,

in sicer v ponedeljek, 10. oktobra 2011,
ob 19.00 v Foresteriji (Titov trg 5, Koper, vhod s Titovega trga ali iz
atrija fakultete).

Sodelujejo:
mag. Bogdan Dobnik, univ. dipl. socialni delavec,
predsednik društva Ozara Slovenija, nacionalnega združenja za
kakovost življenja,
Renata Ažman, univ. dipl. novinarka in pisateljica, mentorica delavnic
terapevtskega pisanja, avtorica knjig Japajade (2005), Depra (2007) in
Itaq (2011),
Teodora Ghersini, prevajalka in študentka 3. letnika slovenistike na
FHŠ,
prevajalka knjige Philipa Hilla Shizofrenija, moja sopotnica (2010),
Alja Furlan, pesnica in slikarka,
avtorica mladinskega romana Mama, moji punci je ime Depra (2011),
Emanuela Malačič Kladnik, univ. dipl. novinarka in diplomantka
slovenistike na FHŠ, soustanoviteljica DAM – društva za pomoč
osebam z depresijo in anksioznimi motnjami in soprevajalka knjig
Depresija za telebane (2009)
in Premagovanje anksioznosti za telebane (2010),
Vita Poštuvan, univ. dipl. psihologinja
in raziskovalka na Primorskem inštitutu za naravoslovne in tehnične
vede (UP PINT),
Saša Ribič, univ. dipl. pedagoginja in sistemska psihoterapevtka v
zasebni praksi in na
  Primorskem svetovalnem središču Koper (PRIMMS)
ter povezovalka mag. Vladka Tucovič.

Toplo vabljeni!

Dodatne informacije o seznamu SlovLit