[SlovLit] Ratati -- Slovenska književnost zadnjih 50 let in druge objave -- DH -- Pavla Gruden

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Ned Feb 13 15:17:19 CET 2011

From: Kržišnik, Erika <Erika.Krzisnik na ff.uni-lj.si>
Date: 2011/2/11
Subject: RE: [SlovLit] Ratati
(http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2011/003654.html  in
http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2011/003655.html)

Pozdravljeni, diskusija me spominja na neke druge čase, ki jih poznam
samo iz izročila. Nekoč, ko sem bila še mlajša, sem se jim smejala,
potem so me spravljale v slabo voljo, danes me pa plašijo. Sicer pa je
dajalniška konstrukcija (če se ne motim, gre za t. i. dativ koristi in škode
/d. accomodi - ali kako že/) prav gotovo (tudi) slovenska: ali se je
slovenščina
z njo že rodila ali pa se je je (kdo ve v kateri razvojni fazi)
nalezla, se bo dalo
razmišljati le etimologu, če ga bo to zanimalo. Kakor je tudi prav.
Lp, Erika Kržišnik

===

http://sl.wikibooks.org/wiki/Slovenska_književnost_1965-2015 -- kazalo
visokoletečih literarnozgodovinskih načrtov; zadnja dopolnila (poglej v
zavihek Zgodovina, potem pa klikni "prej") je prispeval Marko Juvan. Še kdo?

http://sl.wikipedia.org/wiki/Portal:Literatura -- ta  teden na
literarnem portalu.

http://lit.ijs.si/branko.html, http://lit.ijs.si/40sivec.html,
http://lit.ijs.si/cez_rob.html,
http://lit.ijs.si/okrogla.pdf -- zapisi ob Portugalskem dnevniku
Branka Gradišnika,
40. obletnici kmečke povesti Ivana Sivca, zbirki planinskih pripovedi
Vladimirja
Habjana Čez rob in okrogla miza o planinski literaturi na PV.

http://lit.ijs.si/turki_cz.html -- M. Hladnik, Turci ve slovinské
historické povídce,
Slovansky jih  XI/1 (2011), ur. Ivan Dorovský, prevedel Petr Mainuš.

===

http://stunlaw.blogspot.com/2011/01/digital-humanities-first-second-and.html --
David M. Berry o treh valovih digitalne humanistike.

===