[SlovLit] LK -- RE: Zakon o javni rabi slovenščine -- Mednarodno

Tor Feb 16 08:52:14 CET 2010

From: "Lingvistični krožek" <lingvisticni.krozek na gmail.com>
Sent: Tuesday, February 16, 2010 8:40 AM
Subject: LK, 22.februar

LK FF vabi na 923. sestanek v ponedeljek, 22. februarja, ob 18.00 v predavalnici 32 v pritličju
Filozofske fakultete. Predaval bo prof. Paul Colombani, Univerza v Nantesu (Francija).
Tema predavanja: La Corse et sa langue entre régionalisme et nationalisme (predavanje
bo v francoščini). Vabljeni tudi študentje. -- Chikako Shigemori Bučar

===