[SlovLit] Obdobja 28 -- Naracijske metode -- Aborigin

Sre Nov 18 18:21:36 CET 2009

From: "Huber, Damjan" <damjan.huber na ff.uni-lj.si>
Sent: Wednesday, November 18, 2009 10:46 AM
Subject: Vabilo na 28. simpozij Obdobja

Vljudno vas vabimo na slovesni začetek simpozija Obdobja 28 z naslovno
temo Infrastruktura slovenščine in slovenistike, ki ga prireja Center za
slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete
Univerze v Ljubljani. Slovesni začetek bo v četrtek, 26. novembra 2009,
ob 9.30 v Zbornični dvorani glavne stavbe Univerze v Ljubljani (Kongresni trg
12, glavni vhod). Prav tako ste vljudno vabljeni, da se udeležite predavanj.
Program simpozija si lahko ogledate na spletni strani http://www.centerslo.net/simpozij
(Simpozij Obdobja 28).

S spoštovanjem in lepimi pozdravi.

Predsednik 28. simpozija Obdobja red. prof. dr. Marko Stabej
Strokovna sodelavca 28. simpozija Obdobja mag. Mojca Nidorfer Šiškovič
Damjan Huber, prof.

===