[SlovLit] Povpraševanje in ponudba

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Sre Okt 7 20:22:03 CEST 2009

From: "urh kapelar" <urh.kapelar na guest.arnes.si>
Sent: Wednesday, October 07, 2009 7:12 PM
Subject: slovenščina

Spoštovani,
kontaktiram vas zaradi kočljive zadeve, ki se mi je zgodila pri uri
slovenščine. Sem namreč dijak gimnazije Trbovlje in pri pisnem
preverjanju mi je profesorica slovenščine odbila točko, ker sem
uporabil nadpomenko zemeljski elementi za: vodo, veter in ogenj.
Prišla sma do sporazuma, da mi odobri točko če lahko dokažem,
da je to lahko nadpomenka. Najprej sem se lotil iskanja iz strani
biologije in kemije, pri čemer sem izvedel, da to iz znantsvenega
vidika sploh ne morejo biti elementi saj je voda spojina. Tako da
vas prosim če mi lahko pomagate pri temu ali so zemeljski elementi
napomenka ali ne in mi s tem povišate ali sploh ne spremenite ocene.

lp, Urh Kapelar

===