[SlovLit] Obisk v Sofiji

Čet Mar 26 14:56:32 CET 2009

From: "eva sprager" <eva_sprager na yahoo.com>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Thursday, March 26, 2009 10:11 AM
Subject: Obisk v Sofiji

Končno se lahko tudi na lektoratu v Sofiji pohvalimo z obiskom slovenskega
strokovnjaka. Od 13. do 18. marca je pri nas gostovala doc. dr. Mateja Pezdirc
Bartol, ki je v 120-letni zgodovini sofijske univerze prvi slovenski gost profesor.
Imela je dve predavanji o sodobni slovenski dramatiki (prvo o Matjažu Zupančiču,
drugo o slovenskih dramatičarkah), ki sta bili, na moje veliko veselje, zelo dobro
obiskani. Slušatelji so bili sedanji, bivši in bodoči študentje slovenščine, skoraj
vsi profesorji katedre za slovanske filologije ter vodja katedre. Obe predavanji
sta bili v slovenščini in izkazalo se je, da z razumevanjem nimajo težav niti študentje,
ki na slovenščino še ne prihajajo. Vsi so bili navdušeni nad predavanji, saj slovenske
literature (zaradi pomanjkanja prevodov v bolgarščino in premajhnega števila
bolgarskih strokovnjakov zanjo) skoraj ne poznajo. Zato je takoj po prvem
predavanju s sofijske strani, natančneje s strani vodje oddelka za južnoslovanske
književnosti, doc. dr. Ine Hristove, prišel predlog, da že v naslednjem akademskem
letu organiziramo cikel predavanj o slovenski literaturi z našimi predavatelji.
Predavanja bi bila v okviru njenih ur in glede na to, da tukaj poznajo samo
Prešerna, Aškerca in Cankarja, je polje za izbiro tem čisto odprto.

Matejo in Andreja sem peljala v Rilski samostan, sama sta si ogledala tudi Plovdiv.
Nad obiskom v Bolgariji sta bila navdušena, jaz pa vabim tudi druge, da pridete in
spodelite to navdušenje z nami. Lep pozdrav iz vetrovne Sofije
Eva

Dodatne informacije o seznamu SlovLit