[SlovLit] E ali P

Tor Dec 9 16:22:03 CET 2008

From: Helga Krisper [mailto:helga.krisper na volja.net]
Sent: Tuesday, December 09, 2008 3:55 PM
To: Miran Hladnik, Siol
Subject: Re: [SlovLit] E ali P

Ej, Miran, kako živahno prepričuješ bralce in knjižni trg - zanj so
spremembe gotovo odločilne, morda celo usodne. A tako je, sprememba je tukaj

in je tudi hudo prijetna in koristna, zabavna in poučna. Koliko stoletij je
zdržala knjiga! Najbrž se ne bo tako kmalu in zlahka in povsem umaknila. Kar

se mene tiče, je strojček moj najboljši prijatelj in vse ve (včaaih si tudi
kaj izmisli, seveda), a v tihem večeru se v mehkem naslanjaču vendarle z
užitkom posvetim papirju, ki mi s črkami ne sveti premočno v oči in mi
dovoli tudi kratke postanke za premisleke in odmike. Jaz sem za oboje! Za
pisatelja pa je stvar res zelo zapletena. Ali se še spominjamo, kako so
včasih živeli pisatelji in pesniki, ko ni bilo založb, kritik in nagrad? Kdo

ve, kam bodo nove tehnologije odnesle človeško intimno govorico? Bom gotovo
poslušala oddajo na Arsu! Pozdrav! Helga

----