[SlovLit] Spominek iz Trsta in videoposnetki kongresnega dogajanja

Matjaz Zaplotnik matjaz.zaplotnik na siol.net
Sre Okt 24 23:59:22 CEST 2007

Boris Pangerc sporoča zanimivost glede drobcenega predmeta (njegovo
sliko si lahko ogledate na
http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/sds/obesekunikat.jpg), ki so ga
udeleženci in gostje kongresa v Trstu ob registraciji prejeli v dar
skupaj s kongresnim gradivom. Takole pravi:

"Ta spominek v obliki obeska je prava dragocenost in unikat. Obesek
je iz lesa iz mojega oljčnika. Ko sem pred tremi leti obrezoval
oljke, sem shranil debelejše veje, iz katerih mi je prijatelj mizar
Boris Grilanc iz Saleža izrezal obeske. Prijatelj obrtnik Livio Milič
iz Zgonika pa je z ženo Ireno enega po enega vgraviral s toplo konico
in izžgal napis in geslo kongresa. Ob vsem intenzivnem kongresnem
dogajanju smo nekako na vse to pozabili. Morda pa je tudi bolje
povedati ozadje zdaj, ko je vsega konec. Morda boste sedaj tisti, ki
imate ta obesek, spominek še bolj cenili, ker je resnično nekaj
unikatnega."

=====

Na http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/sds/trst_odmevi.html sem postavil
stran, na kateri sem zbral skupaj bistvene stvari v zvezi z minulim
kongresom v Trstu. Na enem mestu so dosegljiva kongresna gradiva ter
nanizane povezave do medijskih odzivov na kongres (prosim, sporočite,
če veste še za kakšnega pomembnega) in povezave do slik s kongresa.

Privlačna novost utegnejo biti trije videoposnetki, ki orisujejo
vzdušje četrtkovega in petkovega kongresa ter sobotnega izleta po
tržaški okolici. Dosegljivi so na pravkar navedeni povezavi,
neučakani pa si jih lahko ogledate kar neposredno na popularnem
spletnem potralu YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=Mj6X-yevWSU
http://www.youtube.com/watch?v=RMdDDyVXAHQ
http://www.youtube.com/watch?v=Ah0lqZS8Ru0