[SlovLit] Prevajalka v zagati -- Re: Računalščina -- RE: Mihael Bregant

Sre Avg 8 14:26:45 CEST 2007

From: "Jolka Milic" <jolka.milic na siol.net>
Sent: Monday, August 06, 2007 9:16 AM
Subject: prevajalka v zagati

Spoštovani,
prevajam domačega pesnika, ki med cvetjem in rastlinjem v neki
pesmi omenja tudi - okrasni grm z imenom nepozebnik
in neko drugo rastlino (drevo?, cvetko? travo?) imenovano usodnik.

Da je nepozebnik okrasni grm, sem zvedela Iz Toporišićevega
Slovenskega pravopisa 2001. Usodnika pa ne najdem nikjer.
Če kdo ve kaj več o prvem in drugem, ga prav lepo prosim, naj
mi pove. in, če je le mogoče, doda tudi njuno latinsko ime.
Zahvaljujem se vnaprej

jolka

=====