[SlovLit] Mihael Bregant (21. 9. 1960 - 31. 7. 2007)

Pet Avg 3 07:33:39 CEST 2007

From: "Matej Krajnc" <krajnc75 na gmail.com>
Sent: Thursday, August 02, 2007 9:56 AM
Subject: Miha

Miran, zdravo. Bil sem precej pretresen, ko sem dobil tvoj zadnji mejl. Še
en dober znanec je šel ... Res si je vzel čas in l. 2001 podrobno recenziral
mojo takratno zbirko Medmavričje v Mladini, nakar sva do predlani precej
komunicirala po telefonu in e-pošti. Fajn je bilo, ker je bil eden izmed
redkih kritikov, ki ni ali samo spljuval ali pa na ves glas hvalil, ampak je
bil sposoben videt obe plati; pravzaprav je bila to moja edina kritika
pesniške zbirke, ki je bila hkrati naklonjena in v isti sapi opozarjala na
nekatere podrobnosti, ki so mi prišle pozneje pri sestavljanju naslednje
zbirke še kako prav. Tudi literarnoteoretično sva se precej pomenkovala. V
teh časih, ko je kritik že vsak, ki ima 5 minut časa, da prepiše tekst, ki
mu ga da založba, bom Mihata pogrešal, moram priznat.

Te pozdravlja
Matej

=====