[SlovLit] Stran ali dve iz slovenske književnosti?

Vito Smolej smolejv na gmx.net
Pet Jul 6 20:01:56 CEST 2007

Kaj bi želeli imeti pri roki, ko se Vaš tuje govoreči sogovornik začne
zanimati za slovensko književnost. Skodelico kave? Solzice?  Kako stran
iz Prišlekov, Nekropolisa,  ali pa Alamuta? No, pa če smo se srečali na
Kredarici, zakaj ne iz Avčina, ali Stene? Kak Mazzini? (Moj nabor bo
gotovo povzročil  nasmešek ali dva - lego, quia/quid/ergo sum in
obratno).  Razlog za vprašanje: pripravljam material za program OmegaT

http://sourceforge.net/projects/omegat

in bi srčno želel, uporabnikom tako rekoč skozi zadnja vrata omogočiti,
da pokukajo v našo literaturo:  material bi - delno ali pa v celoti -
uporabil  kot primer za prevajanje iz slovenščine v angleščino. Na koncu
pa, če bo šlo,  kazalec na celotno besedilo (če sem odkrit, bi še
najraje imel Samorastnike...) Še to: ta stran ali dve nista mišljeni kot
"Slovenian literature for dummies",  gre mi bolj za neke vrste trnek, na
katerega bi se dalo privezati Lojza Wieserja, Dravo, ScaleHouse ipd...

Hvala vnaprej za razumevanje in za predloge na moj naslov.

Vito Smolej

PS:

Dodatne informacije o seznamu SlovLit