[SlovLit] Slovenščina, kaj pa je tebe treba bilo -- Pravljice

Čet Apr 12 08:38:16 CEST 2007

From: "Klemen Lah" <klemnov na gmail.com>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Thursday, April 12, 2007 6:56 AM
Subject: Slovenščina, kaj pa je tebe treba bilo

V zadnjem obdobju so številni člani slavističega društva Slovenije opozorili na nujnost  razprave o položaju slovenščini v šoli, saj menijo, da se se v okviru šolskih reform napovedujejo spremembe, do katerih bi se morala opredeliti tudi širša (slovenistična) javnost.  Slavistično društvo Slovenije bo zato v torek, 17. 4. 2007, ob 17h v prostorih Državnega sveta (stavba parlamenta, Šubičeva 4, Ljubljana)  organiziralo okroglo mizo z naslovom Slovenščina, kaj pa je tebe treba bilo. Razpravo bo vodil dr. Zoltan Jan, o problematiki pa bodo spregovorili univerzitetni profesorji dr. Boža Krakar Vogel, dr. Igor Saksida, dr. Marja Bešter Turk, profesorji slovenščine na gimnazijah srednjih strokovnih šolah Marjana Hodak, Metka Hojnik Verdev in Zoran Božič, dr. Janez Dular (Sektor za slovenski jezik pri ministrstvu za kulturo),  mag. Milena Ivšek (ZRSŠŠ), Daniela Močnik  (Društvo za šolo po meri človeka), predstavnik MŠŠ in dr. Janko Kos (član Strokovnega sveta za splošno izobraževanje RS). Udeleženci bo skušali osvetliti oz. odgovoriti na številna vprašanja, mdr. kako bodo na status slovenščine v šoli vplivale nove šolske reforme in kako šolske smernice EU, kako je povezan status slovenščine v šoli z družbenim statusom slovenščine in njeno vlogo v EU, ali ima slovenščina v predmetniku preveliko ali premajhno število ur, kakšne naloge ima slovenščina v novih družbenih razmerah in v čem so te naloge specifične, kakšna je vloga šolske politike ipd.
Vljudno vabljeni!

======