[SlovLit] Mednarodna knjizevna nagrada Strega

Pon Apr 2 18:49:38 CEST 2007

From: "Albina Nečak" <albina.necak na guest.arnes.si>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Monday, April 02, 2007 12:39 PM
Subject: Mednarodna knjizevna nagrada Strega

Spoštovani kolega Hladnik, spodaj je pismo, v priponki pa podrobnosti o književni nagradi Strega, ki
naj bi dobila mednarodno vlogo. Kolegica Žabjek Scuteri je zadolžena za
širjenje nagrade v Slovenijo. Mogoče bi objava v Slovlitu pomagala k odpravi
njenih težav.

Lepo Vas pozdravlja
Albina Nećak Lük.