[SlovLit] Srečna draga vas domača -- Stari učbeniki slovenščine in zgodovine

Pet Mar 9 04:49:50 CET 2007

From: Mojca Marn <mojca.marn na s-sser.lj.edus.si>
Sent: Thursday, March 08, 2007 3:25 PM
Subject: Srečna draga vas domača

Spoštovani, ker se je tudi na moj e-naslov vrnilo samo posredovano spremno besedilo, predvidevam, da naslovniki niso dobili priloženega vabila, iz katerega so razvidni natančnejši podatki o izvedbi predstave, zato pomanjkljivo prvo sporočilo dopolnjujem:

zadnja ponovitev bo v četrtek, 15. 3. 2007, v Ljubljani,  dvorana Dijaškega doma Tabor, ob 20. uri. Potrditev obiska: uprava na vegova.si ali po tel. 2444 350.

=======

Imate doma odveč srednješolske učbenike slovenščine in zgodovine, ki bi prišli prav Slovencem v tujini? Prinesite mi jih prosim na FF do ponedeljka. --- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit