[SlovLit] Krstova mantra

Čet Feb 1 19:07:24 CET 2007

From: "Matej Krajnc" <matejkrajnc na siol.net>
To: <slovlit-bounces na ijs.si>
Sent: Thursday, February 01, 2007 4:31 PM
Subject: Krstova mantra

Spoštovani gospod Fugina,

seveda, slovenska zgodovina je sveta, Prešeren tudi, vse skupaj je nedotakljivo in takšni heretiki kot jaz (in založba Sanje, ki si je drznila to izdat) seveda ne sodijo v sveti slovenski prostor k blaženim, trpečim slovenskim materam, zapitim očetom in čolniču pod Triglavom. Prav. Zdaj me še toliko bolj veseli, da je ta nov Krst ugledal luč sveta. Vas bo jezil in žalostil, mene veselil, mlade pa, upam, prepričal, da je vredno brat tudi izvirnik. In seveda, kdo je še kje videl PARODIJO, ki bi potvarjala! Parodija mora vendar vse le verno prepisovat, bognedaj, da bi kdaj pičila! Kajne da? Parodije vendar nikoli ne parodirajo! Sploh ne svetinj.  Če pa mislite, da sem se lotil Krsta z željo, da bi fižil in se posmehoval slovenstvu, je to vaša pravica. Angleži ji rečejo "holier than thou". Vendar prosim pustite drugim njihovo. Čeprav je po vaše bolna in izkrivljena. In čeprav vaša "kritika" lepo prikazuje stanje slovenskega duha v tem hipu. Bi me moralo skrbet, ampak saj sem vse to popisal v Krstu. :-) Ki izide šele v ponedeljek, pa je že tako popularen!!!

Lep pozdrav,

Matej Krajnc

Dodatne informacije o seznamu SlovLit