[SlovLit] Krst pri Savici

Čet Feb 1 11:45:58 CET 2007

From: "Jolka Milic 1" <jolka.milic na siol.net>
Sent: Thursday, February 01, 2007 11:22 AM
Subject: Re: [SlovLit] Za božji lon -- Re: Jerta -- Krst pri Savici

Nasvet avtorju novega Krsta pri Savici
Ne samo mušketa, ki ni bila v Črtomirovih časih še izumljena, kot pišete,
tudi... porka madona ni takrat še krožila niti pri naših sosedih, kaj še že
pricapljala v naše kraje. Svetujem kakšno bolj duhovito domislico, recimo
zamenjavo z nemškim izrazom ali kakšno domačo - pristno slovensko - psovko!
Kaj bi kar naprej, noč in dan le uvažali jezikovne elemente in jih bolj ali
manj nerodno vgrajevali v slovenski govor in se potem za nameček še jezili,
glej Primorski dnevnik, smrtno užaljeni, na tržaške politike, ki nam niso
kdove kako naklonjeni, ker trdijo in oznanjajo, da ni slovenščina jezik,
marveč čisto navadno narečje,... pa še dokaj nemarno za navrh (konec je
moj). Za popravek vam bom - vsaj jaz - prav hvaležna. Lep pozdrav

jolka milič

Dodatne informacije o seznamu SlovLit