Brez slovarja v rokah ne gre ter Slovenščina danes in nikoli več

Čet Jun 29 10:41:51 CEST 2006

Od: "Jože Lipnik" <joze.lipnik na uni-mb.si>
Za: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 28. junij 2006 23:37
Zadeva: Re: [SlovLit] Brez slovarja v rokah ne gre

Miran, odlično! Tudi sam veliko potujem po svetu, pa si s cirilskimi,
arabskimi in kitajskimi napisi ob pomoči logotipov in drugih izveskov lahko
kar pomagam. Slovenščino pa spoštujem do onemoglosti in se prav zato brez
uspeha jezim nad tistimi nepotrebnimi (ne nad vsemi) tujimi vplivi na naš
jezik, ki je naša identiteta, naš prepoznavni znak. Priznam pa, da sem
povsod dobro sprejet, če se vsaj malo potrudim razumeti in uporabljati jezik
svojih gostiteljev oziroma ljudi, s katerimi imam opravka; pa tudi če gre
samo za pozdrav ob bežnem srečanju. Na svojem domu sem gostil že mnoge
domače in tuje ljudi od sosednjih Hrvatov do oddaljenih Kitajcev in vsak se
je rad hitro naučil nekaj slovenskih besed, kot so hvala, na zdravje, dober
dan idr. Pa lep slovenski pozdrav vsem tujcem, ki nas bodo obiskali! Jože
Lipnik