[SlovLit] Prevajalski orehi

Ned Mar 12 11:03:43 CET 2006

Od: "Maja Zorga" <maja.zorga na gmail.com>
Za: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 10. marec 2006 10:42
Zadeva: gostinstvo in velike začetnice

Lep dan, slovlitjani! Trenutno lektoriram gostinski leksikon, pa sem se
znašla v zagati in prosim za vaše mnenje. Primere problematičnih gesel sem
med samim delom kolepljala (kolepiti = kopirati in (pri)lepiti v wordu) v
drugo datoteko, tako so pred vami večinoma še nelektorirane verzije. [Ker je
seznam orehov za pismo predolg in v bogatotekstovnem formatu, smo ga
postavili na http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/sds/majazorga_oreh.doc, kjer si
ga lahko v miru ogledate in avtorici komentirate, najzanimivejše rešitve pa
pošljete tudi na Slovlit. --- miran] Za zgled:

Ballantine's  -- zelo znan škotski viski s 43 odstotki alkohola, proizvajajo
ga  v več različicah

Sama bi vse pisala z malo, po 131. členu pravopisa, [...] kaj pa storiti z
[...] apostrofom? Kako potem pisati sklanjatev, ballentine'sa?

Maja Žorga

Dodatne informacije o seznamu SlovLit