[SlovLit] Quo vadis Cankarjevo

Pon Mar 13 07:59:43 CET 2006

From: Mark17 [mailto:mfabjan na gmail.com]
Sent: Monday, March 13, 2006 4:51 AM
To: miran.hladnik na guest.arnes.si
Subject: zanima me...

Pozdravljeni!
Uvrstil sem se na Državno temovanju v znanju slovenščine; torej
Cankarjevo tekmovanje. Letos sem Cankarjevo tekmovanje pisal prvič.
Obiskujem 3. letnik srednje tehniške šole; torej spadam v 4. stopnjo B.
kategorije in prabrati sem moral Kralja ropotajočih duhov. Zanima me
glede testa, v kaki meri se lahko primerja z tekmovanjem za bronasto
priznanj, kolikokrat se količnik znanja pomnoži v primerjavi s prvim
tekmovanjem inše, kje bi bilo to zahtevano slovnično znanje
pridobiti-svetujete kako dodatno gradivo ua utrditev znanja slovnice. Še
to me zanima, ali so časi pisanja spisa in testa isti kot na Tekmovanju
za bronasto priznanje? Koliko % je potrebno, da osvojiš zlato in koliko
%  je potrebno, da osvojiš srebrno priznanje. Koliko dijakov je lani
osvojilo omenjeni priznanji(po številu)??? Lep pozdrav
Marko

Ali je res treba CT krojiti po meri vseh teh točk željnih tisočev? ---
miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit