[SlovLit] odmev in poodmev

Igor Kramberger kramberger na uni-mb.si
Pet Apr 26 00:17:23 CEST 2002

Dober ve'cer ali dobro jutro vsem,

Bogomir Mihevc mi je predlagal, da najino zasebno dopisovanje
posredujem vsem v vednost in presojo.

*****
Date: Thu, 25 Apr 2002 10:28:00 +0200
From: Bogomir Mihevc <miro.mihevc na Uni-Lj.si>
Subject: RE: slovlit, studijska reforma, Knezec
To: Igor Kramberger <kramberger na uni-mb.si>

Igor, pozdravljen!

[...]
Predlagam, da tole najino dopisovanje spravi Miran v Slovlit (kot odmev na
tvoje pismo o F.Kidricu in na temo "Studijska refroma"),
[...]

****
Date: Wed, 24 Apr 2002 14:36:14 +0200
From: Bogomir Mihevc <miro.mihevc na Uni-Lj.si>
Subject: =?iso-8859-2?Q?slovlitova_pisanja=2C_Kne=BEec?=
To: kramberger na uni-mb.si

<x-charset iso-8859-2>Spostovani kolega dr.Kramberger!

Vcasih se po srecava na e-kranih Slovlita
<http://mailman.ijs.si/listinfo/slovlit/>, poznava se najbrz ne.
Pisem vam, da vas opozorim na zanimive prispevke Slovlitovcev o studiju,
vasih, mojih in drugih, ki sem jih postavil na ogled spletni javnosti na
<http://wwww.uni-lj.si/kakovost>.

Dodal sem se vase (otozno) pisanje s tiskovke o F.Kidricu, nekdanjem
rektorju nase univerze; zelel sem opozoriti na usodo rektorjev, njihovega
dela in njihovih his.
Ce se prav spomnim, je ljubljanska univerza pred leti dala nekaj denarja za
urejanje Kidriceve hise na Knezcu pri Rogaski Slatini.
Morda bi o tej hisi kaj rekla rektorja obeh univerz, ko se bosta sestala v
obliki rektorske konference. Dobra je vasa nakazana ideja, da bi imeli v tej
hisi studijska srecanja, strokovne sestanke, tudi oblike podiplomskega
studija. Na potezi so poleg rektorjev tudi slavisti, da se skupaj izkazejo,
koliko so podjetni pri ohranjanju preteklosti in ce se bo "dezevna sivina"
(nad Knezcem in tudi sirse) kdaj "Kranjcem" zjasnila. Danes se za take
stvari zbira donacijske prispevke, a nekdo bi moral nabirko organizirati.

Ce menite (ali pa spletni urednik Slovlita M.Hladnik), da vasih prispevkov
ni treba na domaci strani (ljubljanske univerze) povejte, bom zbrisal. Vesel
bo tudi vasih mnenj o drugih, univerzitetnih /, zadevah.

Lepo pozdravljeni!			dr.Bogomir Mihevc

</x-charset>

***