[SlovLit] Fw: *Simler -- od na*sega *Simeljna (belega konja) furman

Pet Avg 25 18:38:52 CEST 2000

Čeprav morda ni bilo mišljeno za v slovlitovski eter, dajem gor, ker je
dobro povedano. m. h.

----- Original Message -----
From: Peter Weiss
To: Miran.Hladnik na guest.arnes.si
Sent: Thursday, August 24, 2000 7:53 PM
Subject: *Simler -- od na*sega *Simeljna (belega konja) furman

Dragi Miran,

figo so ga vrgli dol: v Materi Kurji poi*s*ce*s Schimmler in si pri njem:
poslal sem ti dve strani, na katerih se "mojster" razkriva tudi kot avtor
predloga za novo slovensko zastavo, in sicer zadnjega in
predpredpredzadnjega primer, kjer je naravnost podpisan kot Simon Dolenec.
Torej je stvar *se aktualna. Danes je na Polikliniki en tip dr*zal
predavanje upokojencem, ki so negibno *cakali na pregled: "Kdo pa, mislite,
pla*cuje za va*se penzije? (Vmes nisem sli*sal.) V*casih so zaposlovali
ju*znjake, zdaj imamo pa kriminal!" Stopil sem tja in upokojencem rekel:
"Res, *ce se samo spomnite, od kod je Metod Trobec." Se je pa tisti tudi
zbrihtal: "No, od kje je?" In sem *sel. (Zik!)

Mislim, da ne bi bilo slabo, *ce bi Simona malce ukinili. Ko se komu zgodi
kaj hudega, ne bo odgovarjal, saj je pod*zigal le z besedno umetnostjo.

[...]

Dodatne informacije o seznamu SlovLit