[SlovLit] Spletne novice april_2

Pon Apr 17 18:23:39 CEST 2000

Dobro, o naših ustaljenih zahtevah po večjem številu predavanjskih ur za
lastni predmet noče govoriti nihče, torej zamenjajmo temo.

Taras Kermauner je te dni praznoval sedemdeseti rojstni dan. Vse najboljše!
Stanko Klinar se je ob tej priložnosti odločil objaviti verze, ki so mu jih
v obtožbo skovali Anitos, Meletos in Lykon. Preberite na
http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/mh/taras.html.

Komplimenti, ki jih Iztok Stržinar v reviji Internet izreka spletnemu
iskalniku Ask Jeeves, niso pretirani. Na lokaciji http://www.ask.com/
zastavljamo vprašanja kar v naravnem jeziku (za zdaj le v angleščini), stroj
pa odgovarja s povezavami na ustrezne strani. Ko sem ga vprašal, kdo je to
Miran Hladnik, me je po začetnem sprenevedanju, da sem se najbrž zmotil pri
tipkanju imena, usmeril na moje ključne spletne strani. Zadel je tudi pri
vprašanju, kdaj je izšlo Tavčarjevo delo Cvetje v jeseni. Poskusite še sami.

Http://www.mantex.co.uk/reviews/browner.htm -- ocena nove knjige o
literaturi in internetu Stephanie Browner idr., Literature and the Internet:
A Guide for Students, Teachers, and Scholars, ISBN 0815334532.

Http://www.wired.com/wired/archive/8.04/joy.html -- zakaj nas prihodnost ne
potrebuje? Članek iz revije Wired.

lp miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit