[SlovLit] Spletne novice marec_5

Hladnik Miran miran.hladnik na guest.arnes.si
Sre Mar 22 08:15:34 CET 2000

Spletna poezija
Avtorske pravice
Predlog kreditnega točkovanja

==================

Spletna poezija

Http://www.geocities.com/matija_kocevar/zgodbe.html - Matija Kočevar,
zgodbe.
Http://www.geocities.com/matija_kocevar/pesmi.html - Matija Kočevar, pesmi.
Http://www.batcave.net/poezija/barbara.htm - Barbara Kozak, poezija.
Http://www.s-pgm.mb.edus.si/users/2g/josipa_pavlinic/VERZ.HTM - Josipa
Pavlinič, Narkomanka.

Avtorske pravice

Kdor se je sprehodil po slovenskem leposlovju v spletni obliki
(http://www.ijs.si/lit/leposl.html-l2), ve, da je od Alojza Gradnika lahko
dobil samo seznam naslovov pesemskih knjig
(http://www.ijs.si/lit/grad_toc.html-l2). Prijatelj z računalnikom je sina
Alojza Gradnika opozoril na pozabljeno spletno povezavo na zbirko Večni
studenci, ki sem jo pred časom začel elektronsko redigirati, vas pa prosil
za pripombe k redakciji; povezavo je našel najbrž v moji osebni
bibliografiji. Ker dedič avtorskih pravic spletni objavi nasprotuje, sem v
izogib nepotrebnim pravnim zapletom povezavo in dokument ročno zbrisal;
strokovne pripombe k elektronskemu Gradniku bom zbral pač na drugačen način.

Kreditne točke

Odzivam se na povpraševanje in s spodbudo prodekanke Neve Šlibar pošiljam v
branje njen Predlog kreditnega točkovanja na FF, glej
http://www.ff.uni-lj.si/ucbeniki/krediti.doc. Konstruktivne pripombe seveda
zaželene.

lp miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit