Fw: [SlovLit] studij in kakovost Spletne novice marec_3

Klemen Lah klemenl na hotmail.com
Sre Mar 22 13:04:59 CET 2000

>Morda bere tole tudi kak (izredni, redni, podiplomski) student, zanima me
>njegovo/njeno mnenje.

Zame kot podiplomske študenta vprašanje predavanj ni aktualno. Izkušnje z
dodiplomskega študija mi govorijo, da so predavanja večinoma enosmeren in
reduciran vir informacij, ki jih je moč v obilnejši in izčrpnejši v istem
času dobiti v knjižnici, beroč zahtevano študijsko literaturo (priznam, zelo
pragmatičen vidik). Le redko predavanja poživljajo profesorji z novimi
dognanji oz svežimi pogledi na staro gradivo. Za takšna predavanja smo krivi
tudi pregovorno anemični študenti, ki nam je vsaj v začetnih letnikih
profesorjeva avtoriteta in strah pred osmešenjem pretrd oreh. Konzultacijski
način se mi zategadelj zdi primernejši, ekonomičnejšim, in nenazadnje,
bližje pojmu samostojnega pristopa k študiju).
Toda, da ne bi zašel (problem predavanj je sam zase dovolj obsežen),
problematičnejša se mi zdi višina enoletne šolnine za magistrski študij
(približno 4oo.ooo Sit), ob vpisu na katerega je že tako treba zadostiti
številnim zahtevam. Za primerjavo: celoletna vsota Zoisove stipendije za
študenta z odličnim povprečjem znaša 330.000 Sit. Nesorazmerje je dovolj
zgovorno samo zase.