[SLO-TIME] NTP & Arnes

Metod Kozelj metod.kozelj@rzs-hm.si
Sun, 14 May 2000 20:29:27 +0200 (CEST)

Howdy!

Ponovno 'težim' z NTP strežniki na Arnesu. Malo gledam okoli in kaj vidim:
eden izmed njihovih routerjev (rpttlj18-F4-0-0.arnes.si), na katerih
očitno poganjajo NTP servis, uporablja kot strežnik tudi naš strežnik
hmljhp.rzs-hm.si. To samo po sebi ni nič napačno. Moti pa me, da me o
redni uporabi niso obvestili (najbrž mi ni potrebno citirati objave na
http://www.eecis.udel.edu/~mills/ntp/clock2.htm ). Obenem pa drugim
onemogočajo dostop do teh servisov (od vekomaj je naš strežnik uporabljal
kanin za peer, sedaj pa je kar naenkrat to nemogoče).

Resnično upam, da bo Arnes kmalu objavil dostopnost servisa skupaj z
ustreznim e-naslovom, da bom vedel, komu naj se potožim.

Peace!
  Mkx