[SLO-TIME] Re: NTP & Arnes

Mark Martinec Mark.Martinec@ijs.si
Sun, 14 May 2000 23:36:00 +0200

| From: Metod Kozelj <metod.kozelj@rzs-hm.si>
| Date: Sun, 14 May 2000 20:29:27 +0200 (CEST)
|
| Ponovno 'tezim' z NTP strezniki na Arnesu. Malo gledam okoli in kaj vidim:
| eden izmed njihovih routerjev (rpttlj18-F4-0-0.arnes.si), na katerih
| ocitno poganjajo NTP servis, uporablja kot streznik tudi nas streznik
| hmljhp.rzs-hm.si. To samo po sebi ni nic napacno. Moti pa me, da me o
| redni uporabi niso obvestili (najbrz mi ni potrebno citirati objave na
| http://www.eecis.udel.edu/~mills/ntp/clock2.htm ).

Tule prevzemam del krivde nase, ker sem pomagal pri izbiranju
streznikov, na katere se stirje Arnesovi st-2 (in dva nasa na IJS)
sinhronizirajo. Malo smo selili te referencne streznike med masinami,
nekaj jih je odpadlo po preizkusnem obdobju, vem da so Arnesovci pisali
tujim referencmim streznikom, na domace pa se je zgleda pozabilo.
Greh bo popravljem, dajem besedo.

Aja, kaj pa jaz, ali imam s kom se neporavnane racune?
Upam, da ne, sicer mi naj prosim pove!
Dva peera sem prenesel z ene svoje masine na drugo.

| Obenem pa drugim onemogocajo dostop do teh servisov (od vekomaj
| je nas stresnik uporabljal kanin za peer, sedaj pa je kar naenkrat
| to nemogoce).

Mislim, da gre pri tem le za tehnicni problem.
Poskusi zamenjati relacijo 'peer' do kanina s 'server',
predvidevam, da bo potem delovalo. NTP V4 je glede na V3
bolj drobnjakarski kar se tice peer asociacije (npr ce je
z ene strani nastavljeno 'server', z druge pa 'peer', to pod V4
ne deluje vec). Ce uporabljas asociacijo 'server', si bolj samostojen
in neodvisen od usklajenosti polling intervalov na obeh straneh,
tako se potem ne cudis po nepotrebnem, zakaj je 'reachability' luknjicav,
kot se to veckrat zgodi pri 'active peer' asociaciji med V3 in V4.

| Resnicno upam, da bo Arnes kmalu objavil dostopnost servisa skupaj z
| ustreznim e-naslovom, da bom vedel, komu naj se potozim.

Pocasni mlini, bo ze bolje ( ce ne bo slabse :-)

Pozdrav
   Mark

--
  !!  Mark Martinec (system manager)     tel  +386 1 4773-575 !!