[Agor] Antiochos

Babič Matjaž matjaz.babic@ff.uni-lj.si
Wed, 10 Oct 2001 19:59:03 +0200

Za te3ave s programom Antioch najbr3 ne bo lahko najti re1itve. Sam se nanj
ne spoznam prav dobro, ker mi je takrat, ko sem ga zaeel uporabljati, delal
preglavice, tako da sem ga 3e pred easom opustil. Vsakie, ko sem odprl
kak1no datoteko z gr1kimi erkami, je namree pisavo neusmiljeno spremenil v
svoj font Vusillus Old Face, vendar ta na pogled ni prav lep.
Ali uporabljate Antioch za pretvarjanje fonta ali prav pi1ete v tistem
fontu? Morda bi poskusili pisati v Sgreek ali Odyssea in si pisavo pae
vsakie pretvorili z Antiochom. A gotovo bi bilo to bolj zasilna re1itev.

Lep pozdrav,

This message has been scanned by F-Secure Anti-Virus for Microsoft Exchange.
For more information, connect to http://www.F-Secure.com/