[Agor] Neukrotljivi Antioch

David Movrin david_movrin@hotmail.com
Wed, 10 Oct 2001 14:01:11 +0200

Pozdrave,

pred kratkim sem pri pisanju grscine v racunalnik sklenil presedlati s fonta
SPIonic na program Antioch
(http://www.users.dircon.co.uk/~hancock/antioch.htm), ki je res dalec
boljsi. Pobral sem ga z interneta, ga instaliral in ga zacel obcudovati, a
zal ne za dolgo.

Tezava je v tem: ko napisano besedilo posnamem in ga nato spet odprem, se
namesto grskih crk z diakriticnimi znaki pokazejo samo nekaksni vprasaji.
Gole crke so prikazane tako, kot je treba. Vse skupaj spominja na Izraelce
in njihovo mano v puscavi: Antioch na mojem racunalniku dela sijajno,
shraniti pa ne morem nicesar, ker se vse pokvari.

Najprej sem mislil, da je to hiba zastonjske verzije, vendar ni tako; na
nekaterih racunalnikih dela zgledno. Spreminjal sem ze vse mogoce
nastavitve, pa se vedno ne pridem do resitve.

Ce jo kdo ve, se mu zanjo vnaprej zahvaljujem.

David Movrin