[Agor] Heureka!

David Movrin david_movrin@hotmail.com
Thu, 18 Oct 2001 12:15:05 +0200

Pozdrave,

ce doma jim dobro ni, zerjavi se cez morje vzdignejo; v skrajnem obupu sem
vceraj pisal kar samemu avtorju programa v Anglijo. Na moje presenecenje mi
je se isti dan odgovoril in resil tezavo: ze dolgo tega, tako da sem na vse
skupaj ze pozabil, sem dal med privzete nastavitve tudi shranjevanje v
formatu Word 6.0. S tem formatom (za razliko od novejsih) pri prenasanju
datotek na starejse racunalnike ni nobenih tezav, zal pa ne ve, kaj je to
Unicode. Zdaj sem to popravil, Antioch dela kot ura.

Tudi neusmiljeno pretvarjanje v pujevski (cf.
http://www.gvo.it/privati/zsuzsa/lenard/winniepu.html) font Vusillus se da
izkljuciti. Ceprav moram pristaviti, da ta font ni tako nelep, kot se
govori; pravzaprav dobi besedilo v njem zlahtno patino nekaksne novodobne
aldine. V zastonjski verziji programa je res samo kurzivna inacica, vendar
se da dobiti tudi obicajno. Ta je se lepsa.

Hkrati ponavljam, da je prednost programa Antioch
(www.users.dircon.co.uk/~hancock/antioch.htm) predvsem v zastonjskosti in
prijaznosti do uporabnika; ne poznam fonta, ki bi imel tako preprost in
inteligenten sistem pisanja diakriticnih znakov - da moznosti samodejnega
pisanja pravilnih naglasov, resda se zelo v povojih, sploh ne omenjam.

David Movrin

Dear Mr David

Thanks for your message. It sounds as if you have accidentally been
saving
things in Word 6.0/95 format, which doesn't support Unicode and renders
Greek characters as question marks. If you import a 6.0/95 Greek
document
and use Antioch to convert it to Unicode, Word still considers it to be
6.0/95 document until you tell it otherwise by hitting Save As and
specifying a newer format, i.e. 'Word Document', which means Word 2000
document.

If you are sure that the document has remained in Word 2000 format
throughout, the trouble could be caused by an unsuitable printer
driver.
There is a section in the help file under 'Troubleshooting' which tells
you
what to do about this.

Best wishes

Ralph Hancock