[SlovLit] Ko oblast in z njo čast -- Agatokakologičen -- Jurčič danes -- Grški perfekt -- Re: Izbrisana Ana Frank -- Re: Lipa zelenela je

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Feb 9 08:22:04 CET 2021

https://youtu.be/kp7IRYrJEug -- Ko oblast in z njo čast, spet naša
bosta last. Vseslovenska protestna čestitka ob kulturnem prazniku.
Youtube 8. feb. 2021.

===

https://wordsmith.org/words/agathokakological.html --
*agatokakologičen 'dober in slab hkrati', iz gr. agathos 'dober',
kakos 'slab'. A.Word.A.Day.

===

https://www.delo.si/kultura/knjiga/josip-jurcic-v-marsicem-prvi/ --
Anja Intihar: Josip Jurčič – v marsičem prvi. Delo 9. 2. 2021.

===

Od: Strnad, Martina <Martina.Strnad na ff.uni-lj.si>
Date: V tor., 9. feb. 2021 ob 07:48
Subject: obvestilo - inavguracijsko predavanje pred izvolitvijo v
naziv redne profesorice dr. Jerneja Kavčič

Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani obvešča, da bo imela dr.
Jerneja Kavčič pred izvolitvijo v naziv redne profesorice javno
predavanje z naslovom Prispevki slovenskih jezikoslovcev k zgodovini
grškega
perfekta. Javno predavanje bo v ČETRTEK, 11. februarja, ob 10.00 uri v
obliki videokonferenčnega predavanja:
https://us02web.zoom.us/j/82567437419

===