[SlovLit] Izbrisana Ana Frank -- Re: Marko Sosič (1958--2021) -- Iz Rima

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sob Feb 6 22:05:05 CET 2021

https://www.delo.si/sobotna-priloga/izbrisana-ana-frank/ -- Branko
Soban: Izbrisana Ana Frank. Delo 6. 2. 2021 (re:
https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2021/007248.html). -- Medtem
ko v nemškem parlamentu spoštljivo častijo spomin na žrtve holokavsta
(prisluhni govoru preživele Charlotte Knobloch v Bundestagu 27. 1.
2021; na https://www.youtube.com/watch?v=EF2mdHj5gKk), so iz
slovenskega šolskega berila izbrisali Dnevnik Ane Frank. Irmi hvala za
opozorilo na obe objavi. (Re: Dnevnik Ane Frank,
https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2021/007248.html)

===

Od: Urška <urska.perenic na gmail.com>
Date: V sob., 6. feb. 2021 ob 17:55
Subject: Re: [SlovLit] Marko Sosič (1958--2021)
[https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2021/date.html -- spet sem v
naslovu potoma napisal 1921 namesto 2021 ... -- mh]

Berem naslove diplom in opažam, da so Sosičeve romane, verjetno gre tu
najbolj za Balerino, balerino, obravnavali z ozirom na nezanesljivega
pripovedovalca. 2019 je na Slovlitu
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2019/006734.html) Elena
Cerkvenič opozarjala na problematičnost tovrstnih obravnav. Marko
Sosič je dejal, da je balerina on, kar je dovolj pomenljivo in kaže,
kako pomemben je za razlago tržaški kontekst.

Pred več kot letom dni sem se z majhno skupinico nadobudnih študentov
po predavanju iz literarne teorije udeležila projekcije filma o
Karmeli Kosovel na rokopisnem oddelku NUK-a, ki ga je režiral Marko
Sosič. Po projekciji smo prijetno kramljali režiser,  Marijan Rupert
in Aleš Berger, jaz, morda se kdo. Rekli smo,da se gotovo še kdaj
srečamo. Morda pa res, kje drugje. Marko Sosič mi bo kot več naših
Primorcev ostal v lepem spominu.

Urška

===