[Solomonov Seminar] 58. Solomonov seminar
Marko Grobelnik
marko.grobelnik@ijs.si
Sun, 4 Nov 2001 12:24:00 +0100
Vabim vas na 58. Solomonov seminar, ki bo
v torek (6.11.2001) ob 13h v veliki predavalnici IJS.
... posnetke preteklih seminarjev si lahko ogledate na
http://solomon.ijs.si/
Eno najbolj klasicnih podrocij umetne inteligence je
igranje iger - pa ne, da ljudje ne bi imeli kaj pametnejsega
za raziskovati... Pri razsikavah igranja iger gre predvsem za
resevanje tezkih problemov v dokaj kontroliranih okoliscinah.
Tokrat si bomo ogledali uporabo teh tehnik pri simulaciji
dandanes popularnih aktivnosti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mitja Lustrek, Damir Arh, Matija Jekovec,
Uros Cibej, Martin Znidarsic, Gregor Leban
Umetna inteligenca za igranje takticnih iger
Predstavili bomo racunalnisko igro, kjer se spopadejo skupine vojakov, ki jih
izza racunalnikov, povezanih v mrezo, vodi vec igralcev. Umetna inteligenca jim
pomaga poraziti nasprotnike.
Pri izdelavi igre smo problem takticnega obnasanja resevali vecnivojsko. Na
najnizjem nivoju smo se ukvarjali z iskanjem poti po prostoru in strnjenim
gibanjem skupin, kar smo na visjih nivojih uporabili kot temelje, na katerih smo
gradili tako metode takticnega premikanja (iskanja kritja, pokrivanja okolice s
pogledom) kot navsezadnje tudi streljanje na nasprotnika in druge oblike
inteligentnega obnasanja. Pri teh visjenivojskih funkcijah bomo pokazali dva
razlicna pristopa, saj je igra nastala kot seminarska naloga dveh skupin. Vse
navedeno bomo kajpada tudi demonstrirali.
Poleg ze znanih metod (graf vidljivosti, iskanje A*, prijemi s podrocja
simuliranja zivljenja oziroma 'artificial life') smo uporabili tudi nekaj povsem
inovativnih.