[SlovLit] Besede 2023 -- Draschgosche vernichtet -- O 20. obletnici Menartove in Šeligove smrti -- Knjige ZRC SAZU

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pon Jan 22 14:49:59 CET 2024

https://ww1w.cjvt.si/blog/besede-leta-2023/ -- Besede leta 2023:
Infografika. CJVT.

===

http://slov.si/mh/galerije/galeri500/index.html -- Draschgosche
vernichtet, posnetki s komentarjem
(https://sl.wikiversity.org/wiki/Komentarji_k_fotografijam#Stran_500_Draschgosche_vernichtet%2C_22._januarja_2024).
-- miran

===

From: "Andraž Gombač" <andraz.gombac19 na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Mon, 22 Jan 2024 09:14:44 +0100
Subject: Anekdote ob 20. obletnici Menartove in Šeligove smrti

Pozdrav, danes mineva dvajset let od Menartove in Šeligove smrti. Ob
tej priložnosti sem se spomnil, kako me je 22. januarja 2004 dvakrat
spodneslo ... in tri anekdote, ki sem jih dobro pomnil, sestavil v
Triptih Rudija Šeliga:
https://airbeletrina.si/pobral-je-stoparja-ta-ga-je-zatem-postavil-pred-zaprta-vrata/

Pozdrav!
Andraž Gombač