[SlovLit] Slike -- Re: Slovenske nenavadne zgodbe -- Krčenje programa ARS -- Kajuh sem jaz

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sre Dec 20 21:32:22 CET 2023

https://slov.si/mh/galeri/galeri496/index.html -- Lepo je biti upokojenec :)
https://slov.si/mh/galeri/galeri497/index.html -- Kdor je tiho, je
soodgovoren. Dve strani iz fotografskega albuma, tu in tam tudi kaj
slavističnega. -- miran

===

Od: Joanna Pomorska <joapom na wp.pl>
Date: V sre., 20. dec. 2023 ob 12:04
Subject: Re: Slovenske nenavadne zgodbe
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2023/008227.html)

[...]
- Silvija Borovnik: Lisjak, Gutijeve zgodbe (zbirka Strašljivke 1990)
- Andrej Blatnik: Materin glas (zbirka Menjave kož 1990)

===

https://www.rtvslo.si/kultura/drugo/taksno-krcenje-programa-ars-bi-predstavljalo-nepopravljivo-skodo-slovenski-kulturi/692207
-- Takšno krčenje programa Ars bi "predstavljalo nepopravljivo škodo
slovenski kulturi". MMC RTV SLO 19. 12. 2023. Gl. tudi Izjavo DSKP v
podporo Programu Ars
(https://www.dskp-drustvo.si/izjava-dskp-v-podporo-programu-ars/).

===

https://www.jointhepartisans.com/kajuh-sem-jaz/ -- Kajuh sem jaz: "V
petek, 8. decembra 2023 ob 18. uri, smo ob zaključku Kajuhovega leta v
Domu kulture Velenje premierno uprizorili predstavo Kajuh sem jaz!, ki
predstavlja življenje in delo pesnika in narodnega heroja Karla
Destovnika Kajuha. V monodrami v režiji Darka Nikolovskega, nas v
Kajuhov svet popelje igralka Inti Šraj, kjer v zadnjih trenutkih
pesnikovega življenja podoživimo njegove najpomembnejše trenutke in
skozi njegove pesnitve dobimo vpogled v razmišljanja in doživljanje
sveta tega velikega pesnika. Ustvarjalci želimo predstavo pripeljati v
38 slovenskih občin, kot je bila v 38 izvodih natisnjena edina
Kajuhova pesniška zbirka."

Dodatne informacije o seznamu SlovLit