[SlovLit] Slovenska rusistika in ruska slovenistika -- Na današnji dan

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pet Avg 4 14:03:49 CEST 2023

From: Predsedstvo ZDSDS <predsedstvo na zdsds.si>
To: Slovlit <slovlit na ijs.si>
Date: Thu, 03 Aug 2023 20:48:26 +0200
Subject: Odziv (re: https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2023/008116.html)

Spoštovani, v svojem zapisu se omejujemo samo na predlog, da bi moralo
Slavistično društvo organizirati več predstavitev ruske kulture po
šolah. V okviru Slavističnega društva Slovenije sta dve sekciji, ki bi
se lahko posvetili tem aktivnostim, in sicer Sekcija učiteljev
ruščine, ki je bila pred leti ustanovljena zaradi tekmovanja
srednješolcev v znanju ruskega jezika, in letos ustanovljena Sekcija
za slovanske jezike in književnosti (vodi jo Špela Sevšek Šramel). Naj
ne zveni pokroviteljsko, toda od profesorjev in znanstvenikov na tem
področju je odvisno, ali se boste znali povezati in pripraviti
strategijo za ohranjanje vezi med slovanskimi jeziki ter za povečanje
zanimanja bodočih študentov za študij teh jezikov. Ni dovolj govoriti,
kaj naj bi storili, ampak je treba pripraviti program predstavitev,
kdo bo odšel na posamezno gimnazijo itn. Torej pripraviti čisto
konkreten načrt, ki pa ga lahko uresničimo v okviru društva. Pod
okriljem Slavističnega društva Slovenije bo tudi v naslednjem šolskem
letu potekalo branje za slovansko bralno značko, dobro pa bi bilo, da
bi Sekcija učiteljev ruščine oživila tekmovanje v znanju ruščine.

Predsedstvo ZDSDS

---