[SlovLit] Slovenščina po korakih: Veronika Deseniška -- Besedoholik 2023 -- Re: Je bil letošnji esej iz slovenščine res »škandalozen«?

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sre Avg 2 08:47:12 CEST 2023

Polona Liberšar, idr.: Slovenščina po korakih: Veronika Deseniška
(Center za slovenščino kot drugi in tuji jezik). Zgodba o ljubezni med
grofom Friderikom II. in Veroniko Deseniško je ena največjih
ljubezenskih zgodb v slovenski zgodovini. On je bil sin vplivnega
vladarja, ona pa podeželska plemkinja. Njuna ljubezen je bila tako
močna, da je nič ni moglo ustaviti. Spoznajte politične igre in
ljubezenske odnose, ki so se dogajali v času grofov Celjskih in so
vodili v konec te pomembne dinastije. Ob besedilih so tudi naloge, s
katerimi lahko preverite razumevanje zgodbe in ponovite besedišče.

===

From: "Urh Ferlež  ツ ☼" <ferlez.urh na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Tue, 1 Aug 2023 21:46:27 +0200
Subject: Besedoholik 2023

Dragi Slovlitovci, nedavno je izšla nova številka Besedoholika, revije
ljubljanskih slovenistov. Nekaj strokovnih člankov, par ocen in obilo
literarnih izdelkov lahko prelistate (ali preberete) na povezavi
https://revijabesedoholik.files.wordpress.com/2023/07/besedoholik-za-na-splet.pdf

Pozdrav, Urh

===