[SlovLit] Josipina Turnograjska v Preddvoru -- Re: Ali bereš Cankarja v Trstu -- Re: Literarna teorija in kritika

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Jun 6 06:25:12 CEST 2023

From: Janez Stergar <janez.stergar na guest.arnes.si>
Date: Mon, 5 Jun 2023 16:24:28 +0200
Subject: nova čezmejna vabila

V četrtek, 8. 6. ob 18.00 bodo v gradu Turn v Potočah 2 pri Preddvoru
(SI-4205 Preddvor) odprli razstavo o življenju in delu Josipine
Urbančič Turnograjske. Razstavo so novembra 2019 pripravile članice
našega partnerskega Društva avstrijsko-slovenskega prijateljstva iz
Gradca ter ena slovenska umetnica: Jutta Auersperg, Barbara Hammer,
Christa Huber-Winter, Christine Kertz, Pšena Kovačič in Traude S.
Mihalopoulos.

===