[SlovLit] Koroška ledinska imena na zemljevidu -- Re: Moji duši se mudi -- Velejezikovni modeli zunaj angleščine -- Tečaj o umetni inteligenci in jezikoslovju

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Maj 25 09:13:24 CEST 2023

Martina Piko-Rustia, Anton Starman: Odlično sodelovanje obrodilo
sadove. Planinski vestnik maj 2023 (članek o vpisovanju koroških
slovenskih krajevnih in ledinskih imen na spletne zemljevide).

===

Prevod pesmi Moji duši se mudi Maria de Andradeja
(re:https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2023/008059.html) sem
zaupal Deeplu in Googlu. Izvirnik in oba prevoda sem postavil na
Wikivir (https://sl.wikisource.org/wiki/Moji_du%C5%A1i_se_mudi) in
kličem k izboljšanju strojnega prevoda. Začne se s klikom na zavihek
Uredi kodo. -- miran

===

https://www.dhhumanist.org/volume/37/38/ -- Dhanaraj Thakur: Can Large
Language Models Analyze Non-English Content? Humanist Discussion Group
24. 5. 2023. Poročilo, na katerega kaže prispevek, opozarja na
pomanjkljivosti UI pri skromno digitaliziranih jezikih.

===